hasan dursundan benim kutlu rehberime farklı bir yorum

hasan dursundan benim kutlu rehberime farklı bir yorum

hasan dursundan benim kutlu rehberime farklı bir yorum” üzerine 2 yorum

  1. ilahi hastası dedi ki:

    akşama kadar hasan dursun ilahileri dinliyorum.dinledikçe dinlemek istiyorum.ruhumu alıp başka alemlere götürüyor sanki

  2. Anonim dedi ki:

    Nice zamandir farkli guzel bir yorumu olan hasan dursun dan benim kutlu peygamberim ilahisini ariyordum. full olarak bir bu sitede buldum onun icin cooook tesekurler. mevlamiz salihlerden eylesin insallah.

Bir Cevap Yazın

