COLANIN FAYDALARİ

COCACOLANIN FAYDALARI
Büyük olasılıkla az sonra okuyacağınız bir çok şeyi
siz zaten daha önceden biliyordunuz (!) ya da
bilmeyenler “hadi canım, saçmalık ” diyeceklerdir.

Eğer öyle olduğunu düşünüyorsanız, burada
anlatılanlara inanmadıysanız denemesi bir cola
parasıdır.
Yani bir kutu Coca Cola veya Pepsi yeterli

Gelelim COCA COLA ve PEPSİ ile ne gibi pratik işler
yapabileceğinize:

TUVALETİ TEMİZLEMEK İÇİN:
Bir kutu kolayı klozetin içine dökünüz. Bir saat kadar
bekleyiniz ve sifonu çekiniz. Koladaki sitrik asit
hela başındaki lekeleri yok edecektir.

KROM TAMPONLARDAKI PAS LEKELERINI YOK ETMEK İÇİN :
Arabanın tamponunu Coca Cola”ya batırılmış bir sigara
paketinin içindeki alüminyum folyosuyla iyice ovunuz.
Tertemiz olacaktır.


AKÜ KUTUP BAŞLARINDA ÇAPAĞI TEMİZLEMEK İÇİN :
Bir kutu kolayı kutup başlarına dokun ve bütün çapak
yok olsun.

PASLANMIŞ BİR CiVATAYI SÖKMEK İÇİN :

Coca-Colaya batırılmış bir bezi bir kaç dakika paslı
cıvatayı uygulayınız. Bir kaç dakika sonra rahatlıkla
dönecek ve çıkacaktır.

ELBİSENİZDEKİ YAĞ LEKESİNİ ÇIKARMAK İÇİN :
Bir kutu kolayı lekeli giyeceklerin üstüne boşaltın,
deterjanı ekleyin ve her zaman yıkadığınız gibi
yıkayın. Coca-cola yağ lekelerinin yok olmasına yardım
edecektir.

Ayrıca araba ön camlarındaki her türlü kuş pisliği
yapışan sinekler veya ağaçlardan dökülen toz , polen,
yapışkan maddelerin çıkarılması en iyi madde COCA COLA
+ PEPSI ”dir.

Haa… isterseniz bu çok kuvvetli temizleyicinin
geriye kalanını içersiniz. Bakin bu da bir fayda.
Fayda ise eğer???

Peki nedir bu Cola”nin bu kadar etkileyici
temizliklerde bile kullanılabilmesinin sebebi?
Coca-Cola ve Pepsi”nin ortalama pH değeri 3.4 tur. Bu
asidi de dişleri ve kemikleri eritmek için yeterlidir.
Temizliklerde bu kadar etkili olmasının sebebi budur.

Aslına bakarsanız Cola ile dünyada kimsenin tavsiye
edemeyeceği KARBONDİOKSİT içiyoruz. Hani şu dışarı
atmak için devamlı nefes alıp verdiğimiz, atmak için
uğraştığımız KARBONDİOKSİT…!

2001 yılında Delhi Üniversitesinde “kim daha fazla
Coca-Cola içecek” diye bir yarışma yapıldığında, sekiz
litre Coca-Cola içerek kazanan ve 10 dakika içerisinde
herkesin gözü önünde ölen kişinin haberini
duymuşsunuzdur . Neden öldü? Çünkü çok fazla
karbondioksit almıştı ve kanında yeterli oksijen
yoktu.

Başka bir örnek: Kırılmış dişinizi bir şişe Coca
Cola”nin içine koyun ve 10 gün sonra bakın… Diş 10
günde büyük oranda erir. Halbuki dişler ve kemikler
ölümden sonra bile en fazla dayanabilen
organlarımızdır … Bir şişe kola içerek mi*e ve
dişlerinize ve bağırsaklarınıza ne yaptığınızı bir
düşünün…

Peki bunları niye yazdık ve niye herkes okusun
istiyoruz?
Bu Coca-Cola ve Pepsi ile ilgili gönderilen yazı; genç
bir grubun ortak platformlarda aldıkları bir kararın
ürünüdür.

Bu yazı İnternet üzerinden gönderilerek yayılması
amaçlanmıştır. Zaten onlar da büyük kartellerden
boyalı medyadan ya da yaz eylemcisi kimi sivil toplum
örgütlerinden destek beklemiyorlar. Yoksa bu tiplere
yaptıkları parasal desteği ya da promosyon adı altında
verilen “sus” paylarını vermezler.

Bu kadar zararlı bir içecek nasıl olurda bu kadar
bilinçsizce tüketilebilir ve biri Amerikan firması
olmak üzere bu şirketler bu kadar kar elde edebilir?

İşte bu bilinçsizliği önlemek için çevrenize,
sevdiklerinize ve özellikle çocuklarınıza bunları
anlatın.

Belki bu kampanya fazla bir ses getirmeyecek olabilir.
Ama ne kadar kişiye ulaşırsa o kadar büyük etki
yapacaktır.

Destek olmak için yapmanız gereken tek şey; bu yazıyı
olabildiğince fazla kişiye ulaştırmak, anlatmak…

——————————————————————————–
En Buyuk Sistemlerin Bile Ufacık Açıkları Sonlarına Bedel Olur!

COLANIN FAYDALARİ

COLANIN FAYDALARİ” üzerine bir yorum

  1. hatice dedi ki:

    valla arkadaşlar içimiyorum evimede sokmuyorum hem kendime zararı var hemde ğitti yer BELLİ MÜSLÜMNA KURŞUN KİMSE HAİNCE ÖLDÜRÜLMESİN..SİZLERDE ELİNİZİ VİCDANINIZA KOYUN DESTEK VERMEYİN

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s