sami yusuf you come to me dinle

buradan dinleyebilirsiniz

Bilindiği üzere Sami Yusuf Yıllardan beri Awakening şirketi ile çalışıyordu ve son albüm olan Without You adlı çalışmayı çok erken dağıtıma sunduğu için hem şirketi ile yollarını ayırdı ve hem de bu albümün yayından kaldırılmasını istedi. Awakeningin Türkiyedeki ayağı olan Beyza Müzik ile yollarını ayırdıktan sonra You Came to Me adlı single bir eseri yaptı ve 4 dilde dinleyenlerinin beğenisine sundu.

Sami Yusuf’a yapılan bu haksızlıktan dolayı üzüntü içerisindeyiz. Dileriz önümüzdeki dönemlerde daha iyi albümlerle sevenleriyle tekrar buluşucaktır.

Vodpod videos no longer available.

sami yusuf you come to me dinle

sami yusuf you come to me dinle” üzerine 14 yorum

  1. Anonim dedi ki:

    ben sami yusufu çok çok seviyoum aynen yurt dışında olan bir abime bezetiyordum ama bir rüportajında illahi sözünden nefret ettiğini söyledi peki soruyorum söylediği illahi değilde nedir illahi sözcüğün ne anlama geldiğini biliyormu da öyle söylüyor herşeye rağmen biraz soğumuş olsamda halan onu seviyorum

  2. Anonim dedi ki:

    ilahiden nefret ediyorum kelimesini yanlış anladığınız kesin. Sami Yusuf ilahi sözcüğünü sevmediğini ifade ettiğinde içi boşaltılmış, çeşitli şarkı müzikleriyle donatılmış ilahileri ve ilahi anlayışını kastediyordu.

  3. enes dedi ki:

    sa. ben senin hayranınım
    ben 12 yaşındayım
    adım Enes ALTUNTAŞ
    hayalimde senin gibi olmak istiyorum
    senin bir numaralı hayranınım
    KOCAELİYE konser için gelmeği düşünüyormusun.
    ALLAHA EMANET OL
    DUALARIM SENİNLE

  4. erman dedi ki:

    kardeşimiz burda ilahi söylüyor ilahi kelimesinden nefret etse nie söylesin neden müslüman olsun kimse yanlışa yormasın tam tastik allaha teslim olmuş bir insandır o allah tamamına erdirsin selametle arkadaşlar..

  5. patron dedi ki:

    sami yusufu ve bütün ilahilerinide çok seviyorum.kendi tarzını koymuş ortaya.iyi ki varsın.buraya gelmeni çok isterdim..a.o.l

  6. HABİB dedi ki:

    SAMİ YUSUF BÜTÜN MÜSLÜMAN ÜLKELERİN SEVGİLİSİ GÜNÜMÜZDE İNSANLARA İSLAMI VE PEYGANBER EFENDİMİZİ ANLATMAYA ÇALIŞIYOR? ARKADAŞLAR.

  7. derya dedi ki:

    selamün aleyküm sami abi ben seni çok seviyorum yaptığın bu evrensel müzik harika çok beğenerek dinliyorum abi benim tek derdim bir kez seni görmek seninle konuşmak istiyorum sana yapılan bu haksızlık tüm islam alemine yapılmış demektir tabiki başta bana kimsenin seni üzmesine izin verme abi olurmu allaha emanet ol

  8. Anonim dedi ki:

    sami yusufu ve ilahilerini çok sewiyorum.ama hala bu yaptığı yoruma inanamıyorum. umarım bu söylenenlerin aslı yoktur eğer varsa tüm islam aleminin büyük tepkisinde olacak. we buda hep böyle kalacak.

  9. nehiir gümüş dedi ki:

    çok güzel zaten ben sami yusuf u çok seviyorum. umarım bu dünyada da öbür dnyadada yüzü güler.sami yusuf u çooooooooooooooook seviyorum.inşallah allah da resullahta onu çok sever.

  10. irem yakar dedi ki:

    sa bn sami yusufun hayranıyım onu çk seviyorum keşke onu görebilsem bu dünyadaki tek hayalim sami yusufu çk seviyorum

Bir Cevap Yazın

