aglama karanfil EŞREF ZİYA TERZİ dinle

aglama karanfil EŞREF ZİYA TERZİ dinle

aglama karanfil EŞREF ZİYA TERZİ dinle” üzerine 8 yorum

  1. Elem NURSİ dedi ki:

    Bu dünya zalimin cenneti… elbet bir gün HAK yerini bulacak… Rabbim zalime karşı mücadele sabrı ve gücü versin…

  2. ilyas dedi ki:

    sözde türkiye müslüman peki niye başı örtülü kızlarımız neden okuyamıyor size soruyorum acaba türkiye müslümanmı bence degil türkiye lai islam dışı yönetiliyor unutmasınlar birgün musalla taşına yatacaklar ve bizler hakkımızı onlara helal etmiyoruz başı örtülü kardeşlerim sabır diyorum allah yar ve yardımcınız olsun…..

  3. AYHAN dedi ki:

    belki şimdi ellerimiz bağlı gözlerimiz kör kulaklarımız sağır sabrımız taşacak ağır ağır o zaman ey zalim sen bağıda bağır yanına kimi çağırırsan çağır vız gelecek

  4. rabia dedi ki:

    çok güzel bir ilahi hep dinliyorum ve bazen çok kızıyorum kendimede insanlarada biz gerçekten bunları yaşadık ben 1 sene okula giremedim sonrasıda malum devem etti ama umudum tükenmedi inşaallah bu zulüm birgün bitecek

  5. yüksel aktay dedi ki:

    çok güzel ilahi bayılıyorum eşref ziyanın sözleri şimdi gerçekleşmeye başladı başörtüsüne karşı çıkanların çabasını ALLAH boşa çıkardı şimdi o ağlayan karanfiller hep gülecek

Bir Cevap Yazın

