eşref ziya terzi ZAMAN dinle

eşref ziya terzi ZAMAN dinle

eşref ziya terzi ZAMAN dinle” üzerine 8 yorum

  1. islamla yeni tanıştım.bu güzel parça ruhuma kalbime hitap etti o gece hiç uyuyamadım.çok günahkarım. bu parça sayesinde müslüman olmayı seçtim.veyada bana sebep oldu.ancak sözlerini türkçeye çevirmek için biraz uğraştım ama çok iyi oldu.bunu söyleyen arkadaşa teşekkür mederim.24 saatin neredeyse 3 saatte bir bu parçayı dinlemesem kendimi eski günahkar halimi hatırlıyorum.ancak dinleyince huzur buluyorum.ailemden hiç kimse müslüman olduğumu bilmiyor.bu parçayı çok seviyorum.allah bir ve hz. muhammed onun elçisi ve kuludur buna inanıyorum.onun bir olduğunada inanıyorum.

  2. herkesin izlemesi gerekir çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel

  3. TEBRİKLER KARDEŞ NE MUTLU SANA.EŞREF ZİYANIN BİLMEDEN ÖNCE EZGİSİNİ DE DİNLEMENİ TAVSİYE EDERİM.
    AYRICA ALLAH SANA DÜNYA VE İÇİNDEKİLERDEN DAHA DEĞERLİ BİR ŞEY NASİP ETMİŞ .İMAN HAZİNESİ……….

  4. SONGÜL dedi ki:

    Aynen ne mutlu sana tebriklerr HAYIRLI OLSUN.. Allah hem dünyada hemde öteki dünyada güzellikler nasip etsin inşallah HEPİMİZE…

Bir Cevap Yazın

