İMAN EHLİ

İMAN EHLİNİN UYANIŞINDA BİR NEBZE….

veysel karani hzleri filmini izle (dursun ali erzincanlı)

allah  rasulünü  görmek için binlerce kilometre yol  kat  etti..  vardı  ama  rasullahı evinde  bulamayınca annesine  verdiği söz için geri döndü..  rasulullah ona  hırkasını  gönderdi..   dursun  ali  erzincanlının  canlandırdığı  veysel karani hzleri  filmi..

filmi izlemek için BURAYA tıklayınız->

TAM EKRAN İZLE

TAM EKRAN İZLE

94 comments on “veysel karani hzleri filmini izle (dursun ali erzincanlı)

  1. metin
    Ekim 9, 2009

    ne zman izlesem aglarım her ziledigimde allah razı olsun bu filmi paylasanlardan tsk ederim kardesım

    • tanyurd
      Ekim 10, 2009

      AMİN ECMAİN OLSUN ..

      RİCA EDERİM KARDEŞİM..

      • Anonim
        Ekim 19, 2010

        allah (c.c) razı olsun bu filmi paylaşanlardan

    • Anonim
      Eylül 2, 2010

      aynen kardeşlerim bende hep izlediğimde ağlarım ne olur sizden dua bekliyom ben hafız olmak istiyom ama nasıl yapabirim yardımcı olun bana ne olur allah rızası için yaşım 23 no 05433788257 hakan

    • cemal
      Mart 27, 2012

      vallaha bn de nezaman izlesem gözlerim doluyor dursunali erzincanlıya candan teşekürlerimi sunarım çok yakışmış ona

  2. Anonim
    Ekim 31, 2009

    aynen her izlediğimde benimde gözüm dolar halbuki nerde şimdi böyle insanlar kardeş kardeşe güvenemiyor kimse birbirini çekemiyor allah bizi kötülükten uzak tutsun kardeşlerim bunu paylaşan kişidende allah razı olsun by

    • tanyurd
      Ekim 31, 2009

      amin kardeşim rabbim sizden de razı olsun inş.

  3. Anonim
    Kasım 9, 2009

    anam babam sana feda olsun ya resul allah kurban olayım senin yoluna seni sevene seni sevdirene ….

    • mehmet
      Kasım 13, 2009

      ne diyeyim ne söyleyeyim bilmemki nutkum tutuluyor ne zaman izlesem bir haller oluyor bana işte aşk işte sevgi ALLAH razı olsun temennimiz butür eserlerin devam etmesi

    • süleyman
      Ekim 22, 2011

      herkezin ansı babazı feda olsun ya resul allah’a anonim dedigi gibi kurban olayım senin yoluna sana seni sevene ve seni sevdirene

  4. Fatih
    Ocak 26, 2010

    aynen :(((

  5. ELİF
    Ocak 27, 2010

    ben ne zaman bu filmi izlesem ağlıyorum dayanamıyorum böyle insanlar warmı dünyada diye düşünüyorum dışarı çıkmaktan korkuyorum artık böyle bi aşk böyle bi sevgi görmedim keşke bende o insanlar gibi olsaydım ALLAH bizleri affetsin günahlarımızı bağışlasın bende peygamber aşkı ile ölmek istiyorum onun uğruna anamı babamı feda etmek istiyorum ALLAH IM bizlerede nasip et MEKKE MEDİNE görmeyi aminnnnnnn………

  6. Anonim
    Şubat 2, 2010

    allah razı olsun her izledigimde huzur buluyorum keşke böyle bi hayat yaşayabilsem ama bu zamanda ne mümkün her tarafı kötülük bürümüş anaya babaya saygı kalmamış

  7. emre
    Şubat 20, 2010

    ÇOK GÜZEL BİR DİNİ FİLM HERKEZ İZLEMELİ

  8. Anonim
    Şubat 25, 2010

    ya ben bunu face koymak istiyorum ama olmuya :(( süpr ya

  9. olcay
    Mart 12, 2010

    arkdaşlar merak etmeyin ben face koyucam tmmı alırsınız benden adresim oktay er

  10. ömer
    Mart 22, 2010

    allah razı olsun…

  11. erkan
    Mart 30, 2010

    allahım tek kelimee aglamayında göreyimmmmm

  12. Hüseyin
    Nisan 2, 2010

    Rabbim Bu Filmi Yapanlardan Oynıyanlardan Bu Filme Emek Edenlerden Gani Gani Rağzı Olsun İnşallah.. Bu Film İlk Çıktığı Zamandan Buyana İzlerim Ve Her İzlediyimde
    GözPınarlarım Dolar Alamaklı Olurum Ve Ağlarımda Arada Bir

    Hem Anne
    Sevgisini Gösteren Hem Peygamber Sevgisini Ve Peygamber Aşkını Gösteren Bir Film
    Hele Bide O mübarek Zaat Yağni Dursun Ali Erzincanlı Olunca Filimde Onun Sesi İnsanda Bir Huzur Esintisi Serpilmesine Yolacıyor Rabbim Ondanda Gani Gani Rağzı Olsun Dilerim Rabbimden Kyamet Kopmadan Önce Müslüman Olanlar İmanını Kurtarır
    Dilerim Rabbim Tüm Müslümanların Günahlarını affetsin

    Yarabbi Ne olur Biz Künahkar Kullarını Afeyle
    Biz künahkar Kullanırını Afeyleki Efendimizin REsulunun ARkasında Saf Tutanlardan kıl Bİzi yarrabbim Eyer Seni Cehenneme Gİrmekten Korktuğumuz için Seviyorsak Bİzleri O Cehennemin Ateşinde Yak Eyer Seni Cennetine Girebilme için Seviyorsak Bizleri Cennetinden Mahrum Kıl Eyer Seni yaradanımız Olarak seviyor Bu SEVgimiz Senin Huzurunda Efendimizin Arkasında Saf Tutarak Secde Etmek İçinse Neolur Bizi O Secde Edenlerden Kıl Yarrabbim…. Aminnnn

  13. mehmet
    Nisan 4, 2010

    harikalar valla

  14. mehmet
    Nisan 4, 2010

    bende zamanında oynamıştı bayıldım valla aglamaktan yüregim şişmişti

  15. MEHTAP
    Nisan 5, 2010

    COOOOK AMAÇOOK ĞÜZELİ

  16. MEHTAP
    Nisan 5, 2010

    İSLİMİ YOLUDA BENİDE ÖLÜMEK İSTRRDİM

  17. islam deryası
    Nisan 26, 2010

    ALLAH razı olsun bu film mükemmel ötesi bişey bana göre her izlediğimde ilk izlediğimki gibi peygamber aşkından ağlatıyor peygamberimizin sevgisini adeta yüreğimize işliyor ALLAH hepsinden razı olsun ALLAH bizi her daim peygamber sevgisiyle yanıp tutuşan onun yoluna sünnetine tabi olmuş kullarından eylesin inşallah… ALLAHÜMME SALLİ ALA ALİ SEYİDİNA MUHAMMED

  18. Anonim
    Nisan 29, 2010

    allahım bu nasıl bir sevgi izlerken gözyaşlarım durmadı

  19. Adnan ÖRSSEVEN
    Nisan 29, 2010

    ALLAH RAZI OLSUN.ALLAH HİZMETİNİZİ İNŞALLAH KARŞILIKSIZ BIRAKMAZ.SAYGILARIMLA.

  20. hakan
    Nisan 30, 2010

    boğazım kilit vurmuşlar gibi ALLAH bu filmde emği geçenlerden razı olsun

  21. selçuk
    Mayıs 7, 2010

    hiç bir film beni bu kadar etkilemedi Allah razı olsun

  22. Anonim
    Mayıs 21, 2010

    gerçekten mubareğe yakışan bir film

  23. erkan
    Mayıs 21, 2010

    ne düzel insan, ne güzel film

  24. hatice
    Mayıs 24, 2010

    allah bu filmi yapanlardan razı olsun bu film 2007 ye ait olmasına rağmen ben daha yeni izledim çok ama çok etkilendim ben siirt te oturuyorum bu filmi izlediğim gün ailemle beraber veysel karani hazretlerini ziyaret ettik …Allah tan dilerim peygamber efendimizin şefaatine ereriz biz de o mübarek zat gibii

  25. bilal
    Mayıs 26, 2010

    bi o zamana bak bide bu zamana yetiş ya muhammed yetiş perişanız vakit geç olmadan:((

  26. nilay
    Haziran 3, 2010

    hayatımda izlediğim en güzel film.Dursun ali erzincanlıyı da tebrik ederim

  27. yunusoluk
    Haziran 17, 2010

    selamınaleykum allah sizden razı olsun böyle bir videoyu paylaştıgınız için insanlıga tüm müslüman alemine böyle bir şeyi anlattıgınız için çok teşekkür ederim allahın cennet kapıları sizlere açık olsun allah razı olun.

  28. enis
    Haziran 20, 2010

    bu film’de emeği gecen herkesten ALLAH RAZİ OLSUN YUCE MEVLAM SİZİ TÜM MÜSLÜMANLARI CENNETİ NAİL EYLESİN
    NAZİF TÜNÇ ABİM SENİ COK SEVİYORUM BİZİ BU VESİLEYLE BİLGİLENDİRDİĞİN İCİ SANA TEŞEKKÜR EDERİM

  29. Anonim
    Temmuz 2, 2010

    yaBEN NASIL MUSLUMANIM BNDE ONUN GIBI OLMAK ISTIYORUM (ALLAH)GORMEYI NASIBETSIN
    INSALLAHRABBİM BUTUN MUSLUMANLARI AFFETSIN
    PEYGAMBER SEVGISINI KALPLERIMIZE OYLEBI KOYSUNKI O SEGYLE OLMEYI NASIP ETSIN
    AAAAAAMMMMMINNN

  30. mehmet
    Temmuz 29, 2010

    allahım ya müziği beni hoş ediyor ya allah razı olsun bu şekilde müzüği yapanlardan ben şu an ağlıyom allahım ya beni onların şefeetına nail et sizleride amin amin

  31. kemal
    Ağustos 4, 2010

    elinize kolunuza sağlık valla tutamadım ağladım :(

  32. ela
    Ağustos 7, 2010

    öyle güzel öyle duygulu ki izlerken gözyaşlarımı tutamıyorum…

  33. kemal
    Ağustos 7, 2010

    hepinize helal olsn byler aglamadan durulurmu bu fılmde

  34. nurten dilekçi evirgen
    Ağustos 15, 2010

    dursun ali erzincanlı yı beğeniyle takip ediyorum.onu gerçek bir ALLAH ve PEYGAMBER dostu olarak görüyorum.bu filmle bunu birkez daha göstermiş oldu oyuncu olmamasına rağmen bu rolü öyle güzel canlandırmışki.sanki gerçekten yaşıyor ve yaşatıyor…bu filmi her seferinde gözyyaşlarıyla izlemişimdir…ALLAH ım bizide veysel karani gibilerden eylesin…dursun ali erzincanlı beyefendiyede bu güzel film ve kattıkları için çoook teşekkür ediyorum

  35. TEKİN
    Ağustos 20, 2010

    SELAMÜN ALEYKÜM HAYIRLI RAMAZANLAR EMEĞİ GECEN HERKESTEN ALLAH RAZI OLSUN EVET ÇOK GÜZEL ÇOK ANLAMLI BİR FİLM.ALLAH PEYGAMBER VE ANNE SEVGİSİ SAYGISINI ÇOK GÜZEL İŞLEMİŞLER ANLATMIŞLAR.BİZLERDE İNŞALLAH VEYSEL KARANİ GİBİ ALLAHIMIZA PEYGAMBERİMİZE VE ANNEMİZE AŞIK OLURUZ.ALLAHA EMANET OLUN.

  36. vefa
    Ağustos 25, 2010

    annem babam fada olsun ya nebi

  37. Anonim
    Ağustos 30, 2010

    allah razı olsun ekleyenden izleyimce kendimize geliyoruz

  38. mahir
    Ağustos 31, 2010

    allah bir değil binlerce kez razı olsun

  39. cemre
    Eylül 4, 2010

    helal olsun gercekden beni aglatı sizi çok seviyoruz

  40. bilgin
    Eylül 5, 2010

    bir filim anca bukadar güzel olabilir emeği geçen herkesden allah razı olsun

  41. Anonim
    Eylül 5, 2010

    dursun ali erzincanlı ALLAH SENİ VAR ETSİN KARDESİM

  42. oguzhan aslan
    Eylül 12, 2010

    yarab ne sevgi kalbimi titretiyor her sevrettigimde kalbim agliyor golerim yas dokuyor Allah sizden iki alemde razi olsun

  43. Anonim
    Eylül 23, 2010

    izledikce kendımden muslumanlıgımdan utandım.Rabbim hepimizi affetsin,bizlere de imanla yasayıp olmeyı nasıp etsin.bu fılmde emegı gecen herkesten Allah razı olsun .inşallah maksadına ulaşmıştır.herkesten ve abim Dırsun Ali Erzincanlı dan Allah razı olsun.

  44. Anonim
    Eylül 30, 2010

    çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook duygu dolu bi dni flm aglaadmm herkes izlesn

  45. Anonim
    Ekim 1, 2010

    ismet
    ALLAH herkese veyselkkarani gibi olmayı nasip etsin amin

  46. Anonim
    Ekim 9, 2010

    izleyin muhakkak çok etkileneceksiniz

  47. vefasız
    Ekim 22, 2010

    aynen benim gibi biride aglıyor ALLAH razı olsun bu çalışmayı yapanlardan şunu diye biliyorum veysel karani hazretleri peygamber efen dimize ve annesine çok hürmet ve edep liymiş

  48. ozkan
    Ekim 30, 2010

    ahh süper ya allah razı olsun yayında ve yapımda emegı gecen herkeseee

  49. mahmut
    Kasım 4, 2010

    mükemel çook güzel mübarek adamdaki peygamber sevgisne bak ya mütiş bi filim defalarca izledim am boş zamanlarımda hep izliyorum allah paylaşandan razı olsun

  50. mahmut
    Kasım 4, 2010

    mükemel çook güzel mübarek adamdaki peygamber sevgisne bak ya mütiş bi filim defalarca izledim ama boş zamanlarımda hep izliyorum allah paylaşandan razı olsun

  51. mahmut
    Kasım 4, 2010

    bu filimde emeği geçen her kesden allah razı olsun allah hepinizi ve hepimizi onun gibi olmayı nasip etsin amin

  52. Anonim
    Kasım 7, 2010

    allah onlardan razı olsun

  53. quars
    Aralık 5, 2010

    beyler bunu nasıl indircez ya birisi yazabilirmi acaba demınden beri urasıyoruz indiremedık yaw biri sölesın bu filmi buraya kim komussa bilir heralde acıl lazım site werin beyler

    • murat
      Aralık 15, 2010

      internet dowload manager programını kurarak indirebilirsiniz….

  54. Anonim
    Aralık 15, 2010

    ne zaman izlesem gözlerim kan çanağı olur ağlamaktan kendimi alamam…..rabbim bu güzel kullar hatırına bütün ümmet-i muhammedi affetsin inşallah….

  55. murat
    Aralık 15, 2010

    filmi facebook’a yüklemek için önce indirip,daha sonra mp4 formatına convert etmeniz gerekiyor…..internet download manager programıyla indirebilir,video conver master programıyla da mp4 e çevirebilirsiniz….

  56. zahit
    Aralık 22, 2010

    allah sizden milyonkez razı olsun kardeşlerim

  57. Ahmet HAMİTOĞLU
    Ocak 12, 2011

    BE ARKADAŞIM VEYSEL KARANİ FİLMİ NEDEN YASAKLAR GUGBUNA DAHİL ETMİŞSİNİZ.HAYRET ETTİM.AMA GAYRİ AHLAKİ SAYFALARI AÇIYORSUNUZ.ÜZÜLMEDİM DİYEMEM.ALLAH C.C. HEPİMİZİ AFETSİN.

  58. Ahmet
    Ocak 12, 2011

    Anne hakkı ile hayata tutunan,peygember aşkı ile manevi makamların ulviyet safhasına bir ömür ile hizmette şsrsflenen o mübarek şahsisyet snca yolu adım adım yürüyerek maşukuna ulaşma muradı.Rahmetle geçen bir ömür vakfiyesi.Sevgi sevdalısı veysel KARANİ.Bu filmi buraya yükleyene ve hizmeti geçen herkese sonsuz teşekkür.Ne yazzıkki filtre konulmuş izliyemedik….

  59. Anonim
    Ocak 18, 2011

    çok çok çok müthiş.allah tüm emeği geçenlerden razı olsun.

  60. bunyamin_30_ctrlhotmail.com
    Ocak 30, 2011

    ALLAH BUNU ÇEVİRENLERDEN RAZI OLSUN BİZE ALLAH RESULULLAH ANNE VE BABA SEVGİSİNİ HATIRLATTINIZ RABBİM SİZLERİ UTANDIRMASIN O KUTLU İNSANLARIN ŞEFATİNE HEPİMİZİ NAİL EYLESİN ESELAMUN ALEYKUM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKATUHU

  61. adem çelik
    Şubat 23, 2011

    CENAB-İ HAK SİZLERDEN RAZI OLSUN TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL

  62. RAHMANÜL RAHİM ALLAHKULU
    Şubat 23, 2011

    ALLAH RAZI OLSUN

  63. inas azzet
    Şubat 26, 2011

    100 kere izlesem 100 ker daha izlerim

  64. Anonim
    Mart 5, 2011

    gerçekten de dinimizin ne kadar da insanların kalbinde bir yer ettiğini görüyoruz bu film de allah bu filmin yayınlanmasında emeği geçen tüm dostlarımızı cennetine kabul eylesin

  65. yusuf
    Mart 7, 2011

    süperdi aglamaktan gözlerim şişti allahhebinizden razı olsun

  66. mustafa
    Mart 14, 2011

    ne zaman izlesewm ağlıyorum ağlamamak elde değil ,bu dünya boş arkadaşlar ,

  67. barış
    Nisan 16, 2011

    ne zaman izlsek ben le yngem hep ağlıyoruz kim koymusa allah c.c razı olsun

  68. müslüm
    Nisan 21, 2011

    nezaman izlesem bide tam peygam ber adı geçerse kal bim yüreğim cızediyo bu filmi çevirenlerden “”ALLAH””” razı olsun

  69. serkan vurgun
    Mayıs 4, 2011

    imana gelmek için bu izlemek gerekmez yüreğinde allah ve peygamber sevgisi olan bilir ve her daim yaşar islamı alah bizleri islamiyetten geri bırakmasın

  70. Ancilos
    Mayıs 15, 2011

    ya rabbim. ben çok günahkarım. sen beni ve tüm ademoğlunu af eyle. bizleri senin hak yolundan şaşırtma.Namazımızı bıraktırma.alnımız secde uğruna eskisin.kalbimizde peygamber efendimizin aşkı yansın.yusufun güzelliği eyyüpün sabırı ceryan etsin başımızda.sen bizi harama sürükleme.sen bizleri cennetine nasip birer kul ihsan eyle.cehennemin azabından koru.Yemin olsunki kardeşlerim olmasaydı bir kerecik peygamberimizi görmek uğruna anamı babamı canımı feda ederdim…

  71. onur
    Haziran 8, 2011

    bunun indirme linkini atarmsınız lütfen

  72. Leo Teo
    Haziran 20, 2011

    bence bura en önemli şey dursun ali erzincanlının efendimize olan aşkıdır yani demek istediğim,eğer ondaki peygamber aşkı olmasaydı bu filim böyle bir aşkla yapılmazdı ve aşkla izlenmezdi.Allah emği geçenlerden razı olsun.

  73. fethi
    Temmuz 16, 2011

    devamlı izliyorum her seferinde bi oncekınden daha fazla aglıyorumm

  74. Hatun akay
    Ağustos 2, 2011

    Dursun ali erzincanli cennetten bir gül gibi girdiği heryeri aydınlatıyor onu çok seviyorum hayatta iki büyük dileğim var bir onu görmek bide umreye peygamberın ayak bastği yerlerı gormek ondan sonra ölsemde umrumda değil ama hayat böyle hayallerdeki gibi değil çok zor çok kötü acımasız 3 yıldir kuran kursunda öğrenci okutuyorum rabbime dua ediyorum böyle tertemız bı genc kız olarak canimi al evlenmek dahi iştemiyorum duanizi ekşık etmeyın kardeslerm BURDAN MENZİLDEKİ CANİM SEYDAMA VE TÜM SOFİ OLAN AHIRZAMAN GARIPLERİ OLAN KARDEŞLERIME SELAM OLSUN

  75. muhammed
    Ağustos 24, 2011

    muhteşem bir film bu filmin yapımında katkısı bulunan herkezden allah razi olsun ne zaman izlesem ağlayasım gelio

  76. murat
    Ekim 5, 2011

    ALLAH bu filmde oynayan bu filmi yapan yapılmasına vesile olan herkezden razı olsun

  77. idris
    Ekim 24, 2011

    ben agladım başka aglayan varmı

  78. Anonim
    Kasım 4, 2011

    allah yardımcımız olsun ya rabbiiii

  79. ökkeş
    Aralık 2, 2011

    gavsımın sofisi işte aşk dursun abimden Allahım razı olsun, yüreğimize su serpti cenabı rabbül alemin şefaatlarına nail eylesin tüm sofilere selam dua edin

  80. cagla
    Aralık 5, 2011

    COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK GÜZEL BİR FİLM HER İZLEDİĞİMDE RAHATLIYORUM ALLAHIM SANA ŞÜKÜRLER OLSUN

  81. askar Etiket
    Mart 2, 2012

    Emeği geçenlerden Allah razı olsun

  82. soner
    Nisan 20, 2012

    ALLAH HEPİNİZDEN RAZI OLSUN KARDEŞLERİM

  83. ali taşkın
    Haziran 15, 2012

    bu filim çok acıklı ya

    • ali taşkın
      Haziran 15, 2012

      aynen

  84. rıdvan
    Ağustos 19, 2012

    Öncelikle bu filmi yapanlardan ALLAH razı olsun çok duygulandım çok agladım ben böyle filimlerı hiiçç sevmezdım bu yaşima kadar yaşim 22 biliyorum benım hakkım da ne düşünücegınızı bu yazımı okuduktan sonra napip alişamadım bi türlü ama artık öyle degıl ((ALLAH)).razı olsun.((Ali Dursun Erzincanlı)).dan çok o güzel yüzü gibi tertemiz canlandırmiş…İNŞALLAH bi gün ali dursun erzıncanlıyla tanışirım ellerını öperim…

  85. Sedat
    Eylül 27, 2012

    Filmi nasıl ileyebilirim yardım edin

Bir Cevap Yazın

Information

This entry was posted on Eylül 16, 2009 by in FİLMLER and tagged , , .
Bookmark and Share
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

